Handelsbetingelser
Masala.dk drives af AP-Production Aps, Tranegårdsvej 29 st.th, 2900 Hellerup - Cvr nr. 38183311 - telefon 20771400
Butik og lager Tranegårdsvej 29, 2900 Hellerup
Forventet levering
1-2 dage fra bestillingen er modtaget. Typisk, vil ordren blive afsendt samme dag.
Vi bruger PostNord til alle forsendelser med eller uden omdeling, du vælger selv
Med omdeling = pakke leveres til din adresse
Uden omdeling = du skal selv hente på posthus , døgnpost eller andet udleverings sted, du får en sms og/eller mail fra PostNord om hvor og hvornår din pakke kan hentes.
Ved køb over 500 kr er levering gratis men uden omdeling - vi bruger PostNord og sender til nærmeste pakkeshop
Ved køb under 500 kr koster porto 44 kr , prisen er uden omdeling.
Vil du have din pakke leveres til din adresse koster dette 55 kr
Garanti - Retur
Masala.dk efterlever Dansk og EU lovgivning og du har 14 dages returret på alle produkter efter at have modtaget varen - returporto koster 30 kr og kan købes når du registrerer din retur, og din betaling sætter vi ind på din konto så snart vi har modtaget retur.
Ønsker du at returnerer en vare så se under KØB OG RETUR - vi tager kun vare retur via vor returportal og returporto koster 30 kr , portolabel købes når du registrerer din retur.
Tøj skal returneres med alle mærker og hangtags intakt og i original indpakning, modtages varer retur med odour fra tobak, parfume mm vil de ikke blive krediteret.
Læs nederst på siden om forbrugerens generelle ret ved nethandel.
Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
- Visa Dankort
- Kreditkort og Visa electron
- Mobilepay
Alle priser på masala-Chaii - på webadressen www.masala.dk - er i Danske kroner inkl. 25 % moms.
Vi hæver ikke din betaling før dine vare er afsendt.
Sikker e-handel
Masala.dk bruger en professionel web løsning fra ePay/Worldline, ePay er et betalingssystemet der lever op til alle sikkerhedskrav, og er certificeret af NETS.
Al kommunikation mellem ePay betalingssystem og kortindehaveren via en krypteret SSL-forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data, der udveksles. Ogsår data der sendes mellem ePay Betaling og PBS's betalingsserver er kryptere
EPay betalingssystem er beliggende i en højt sikret server med tyverialarm, brand-system (Energen), nødstrøm og aircondition. Betalingssystemet er elektronisk overvåget 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Her kan du læse om forbrugerens generelle rettigheder ved nethandel.
Fortrydelsesret: Køb på nettet
Når du handler på nettet, har du 14 dages fortrydelsesret. Din fortrydelsesfrist starter først, når du har modtaget varen, fx når den er lagt i din postkasse, når den efter aftale med dig er lagt i et skur eller lignende, eller når den er afleveret på din arbejdsplads.
Køber du en ydelse, løber fortrydelsesretten fra bestillingen.
Når du køber mad, billetter, flyrejser og nogle få andre ting, har du slet ikke fortrydelsesret.
Skal du hente pakken i en pakkeboks eller en butik?
Er varen lagt i en pakkeboks eller i en butik, hvor du skal afhente den, starter fortrydelsesfristen først, når du har afhentet den i pakkeboksen/butikken. Der er ingen lov, der fastsætter, hvor lang tid du har til at hente pakken i pakkeboksen/butikken, men netbutikken kan have stillet krav til det i sine leveringsbetingelser.
Henter du ikke pakken inden for fristen, vil pakken som regel blive returneret til netbutikken, og du skal som udgangspunkt selv betale for returforsendelsen.
Er varen er købt på nettet har sælger pligt til at oplyse, hvortil du skal sende varen, hvis du fortryder.
- Overhold 14-dages fristen. Du skal meddele sælgeren, at du fortryder inden udløbet af fristen. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere selve varen.
- Pas på varen. Varen må være prøvet, men ikke taget i brug i en grad, så den ikke kan sælges igen. Ellers skal du betale for værdiforringelsen.
- Gem for en sikkerheds skyld brugsanvisninger, mærker, formstøbt plast og lignende, så kan sælgeren få det hele tilbage, hvis du fortryder købet.
- Du skal selv betale returforsendelsen, hvis du ikke har aftalt andet. Få en kvittering fra postvæsenet.
- Du skal have alle dine penge tilbage – herunder de oprindelige leveringsomkostninger. Sælgeren har en frist 14 dage til tilbagebetalingen.
- Har du returneret varen rettidigt, i samme stand mv., men returnerer netbutikken ikke dine penge, kan du kontakte din bank for hjælp.
- Se nedenfor, hvad der gælder, hvis du vil fortryde dele af dit netkøb.
Særligt - hvis du vil fortryde dele af et netkøb
Køber du flere varer i en netbutik, fx både et par sko og en taske, kan du ikke fortryde dele af købet, medmindre du har aftalt det med netbutikken. Tilbyder netbutikken, at du kan fortryde dele af købet, skal du have prisen for varen tilbagebetalt.
Derudover kan netbutikken selv vælge, om den vil tilbagebetale de penge, du har betalt for at få leveret varen. Fremgår det ikke klart og tydeligt af netbutikkens aftalevilkår, at du ikke kan få leveringsomkostningerne tilbagebetalt, skal du have alle pengene for leveringen retur.
Fortrydelsesret - handel med privatperson
Når du handler med en privatperson, har du kun fortrydelsesret, hvis I har aftalt det på forhånd.
Hvis varen ikke passer eller ikke er, som du havde håbet, er det bedst at have en klar aftale med sælgeren.
Aftal derfor med sælgeren, at du kan fortryde købet, før du køber
Venlig hilsen
Masala.dk